سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قدر پرسیدند ، فرمود : ] راهى است تیره آن را مپیمایید و دریایى است ژرف بدان در میائید ، و راز خداست براى گشودنش خود را مفرسایید . [نهج البلاغه]

 

و تو ای شریک صلوات - لوح دل ...

ایلیا :: 84/3/12:: 12:25 عصر

 

آقای من دیری نیست که از میان ما سفر کرده ای و ما بی صبرانه در انتظار رجعت تو به سر می بریم . تو برمی گردی آنگاه که مهدی می آید ، این را همه ما می دانیم . بچه های بسیجی تو که هر وقت چشمان مبارکت به چهره نورانی آنها می افتاد تبسمی شیرین می نمودی و نگاه نافذ پر مهرت را چون خورشید درخشانی به سر تا پای آنان می گسترانیدی ، حالا پس از تو بیشتر از گذشته دعای عهد را می خوانند و ذکر العجل العجل یا مولای صاحب الزمان را عاشقانه و از ژرفای وجود سر می دهند . اینک دعای عهد بچه ها دعای رجعت تو هم شده است و آه که چه سخت است که در این رجعت ما با تو نباشیم .
ای از بزرگ ترین صحابی مهدی ، چشم 312 صحابی دیگر به تو روشن و روشن تر باد ! ای افتخار اصحاب مهدی به هنگام ظهور ، بر کروبیان عرش الهی رشک می بریم که به افتخار شرف محضرت دست یافته اند و چه حلقه ای بر گرد تو در آسمان زده اند .
تو با نماز و زیارت و صلوات و دعا و اشک ما پیوندی جاودانه داری .
تو همیشه و همه جا شریک صلوات مایی .
در فکر آن پیراهنم که هر نیمه
شب با تو نماز شب می خواند و آن تسبیح که دانه دانه آن با سر انگشتان مبارکت نرد عشق می باختند . شنبه شب که شد سجاده ات بی صبرانه انتظارت را می کشید و قر آنی که روزی هفت بار آن را می گشودی بی تاب دست های تو بود و خاک تربتی که بر آن سجده می کردی پیشانی سفید و نورانی ات را انتظاری تلخ می کشید تا بر آن بوسه زند و انگشتری که بر جمیع ذرات عالم افتخار می کرد که بر عرش انگشت مبارکت صعود کرده است بی تو سر را از خجلت در گریبان فرو برده است .
در حیرتم که تو را چه بخوانم ای امام دلها ، پدر ، پیر ، مراد ، سید ، زعیم ، مرجع ، رهبر ، جان جانان ، عزیزتر از جان ، مولا ، مقتدا ، وارث حسین ، نائب مهدی ، سرور ، بنیان گذار جمهوری اسلامی و ... خدا را ای واژه ها به فریادم برسید ، شما خود بگویید که رهبر از میان شما به کدام واژه و نام افتخار می کرد ؛ آه یافتم بسیجی پیر . سلام خدا بر تو باد که پیر بسیجی ها بودی .

و...
.
.
.

و دریغ از جای خالی ما در خلوت شهدا با تو

متن فوق به قلم جناب آقای غلامعلی رجائی 


یا علی مددی


موضوعات یادداشت

چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

ساعت 4:4 عصر


برای تعیین شهر خود روی کادر کلیک نمایید.
اعلام اوقات شرعی براساس ساعت
رایانه‌ی شما می‌باشد.

::درباره‌ی شهید ایلیا::
 

درباره صاحب وبلاگ

 

و آن کس را که در راه خدا کشته شد مرده نپندارید بلکه او زنده‌ی ابدیست ولیکن همه‌ی شما این حقیقت را در نخواهید یافت. (بقره/154)

 

• ...و شهید ایلیا

 

• آخرین یادداشت

 

• ماجرای تولد شهید ایلیا و خواهرش

• مسلمان شدن شهید ایلیا

• دیدار با مقام معظم رهبری

• حج شهید ایلیا

• مزرعه ی آفتابگردان

• ایلیا و امراض!

• یک دست‌نوشته‌

• مسجد محله

 

::تعداد  بازدیدها::

کل بازدیدها : 219364

بازدیدهای امروز : 5

بازدیدهای دیروز : 9

 

::موضوعات وبلاگ::

 

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 

::لوگوی دوستان::












 

::لینک دوستان::

انجمن تفکر مبانی
یاران عاشق
دریچه ای به سوی ملکوت
آه عاشقان
فطرس
انتظار سرخ
مجمع وبلاگ نویسان مهدوی
به یاد شهدا
حرفهای من با روح صادقم

 

::آوای آشنا::

::اشتراک::
 

 

::آرشیو::