• وبلاگ : لوح دل ...
  • يادداشت : نيايش
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    هو المحبوب

    امروز براي ظهور او چه کرده ايم!؟ * * * براي ظهور کاري بايد کرد از نوعي ديگر * * * انتظار به اميد آبي هاي وصال شرار شوقي است که شعله در خرمن نا اميدي مي زند و آئينه ي آدينه را شراريست هميشگي. آنگاه که شوق ديدار، تاب انتظار را از کف دل مي ربايد اين برگ سبز مرهمي است بر تسلاي خاطر و خواهش و نيايش بر آستان دوست، تا رسيدن به سبزترين موعود * ** بي صبرانه منتظر حضور سبزتان هستيم* و اما بعد... بازگشت به عرصه وبلاگ نويسي بعد از دو سال و دو ماه * يا علي مدد

    دعاى روز پانزدهم

    اللهم ارزقني فيه طاعة الخاشعين و اشرح فيه صدري بانابة المخبتين بأمانك يا أمان الخائفين

    پروردگارا در اين روز به من طاعت و بندگى خاشعين درگاهت را عنايت كن و سينه مرا به توبه و انابه شرح صدر فرما به امان خود اى امان دهنده خائفين.

    بسم رب الشهدا

    ميلاد مسعود خورشيد درخشان امامت در كانون عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبي (ع) برعموم مسلمانان مبارك باد. سلام داداش . عيدت مبارك . يا علي مددي التماس دعا .

    دعاى روز چهاردهم

    الهم لا تواخذني فيه بالعثرات و أقلني فيه من الخطايا و الهفوات و لا تجعلني فيه عرضا للبلايا و الآفات بعزتك يا عز المسلمين.

    پروردگارا مرا بخاطر لغزشهايم مواخذه نكن و توفيق ده در اين روز كمتر گناه و خطا نمايم و مرا در معرض بلا و آفات قرار مده بعزتت اى عزيز كننده مسلمين

    خدايا!

    اين زبان چون لايه هاي كوير ترك خورده گناه زلالي باران رحمت تو را له له مي زند.

    و اين برگهاي پژمرده دل خنكاي نسيم رضايت تو را آرزو مي كند.

    .

    خدايا!

    با من آن كن كه تو شايسته آني از آمرزش و بخشش و رحمت و نه آنكه من سزاوار آنم از عذاب و مجازات و نقمت، بحق رحمتت اي هر چه جوي لطف از چشمه جود تو.

    سيد مهدي شجاعي